18 januari 2012

Rutiner faller på plats...

Nu börjar rutinerna för jobbet att falla på plats, i alla fall att gå upp på morgonen. Kl 05.00 ringer klockan, då är det bara att stiga upp, göra kaffe, fixa ordning mig, göra frukost, packa ner matlåda, äta frukost, borsta tänder och gå till bussen. På arbetsplatsen börjar saker och ting också så smått flyta på och jag trivs.

I helgen blir det SPA i Varberg! Jag och sambon var där i höstas, och nu har han och hans bror bjudit med deras föräldrar dit. Kära älsklingen överraskade på min födelsedag med att han bjuder mig på resan och behandling där! 
Det är bland de bästa presenterna jag fått!

Så nu är det bara att jobba på....på lördag ligger jag på massagebordet! LYX!

Nu ska jag slurpla i mig sista kaffet!

2 kommentarer:

  1. Urk, 5 på morgonen är inte min kopp te..

    Jag önskar er en underbar helg i Varberg! :D

    SvaraRadera
  2. Jag har delat ut awards till de bloggar som inspirerar mig och du är en av dem.
    Ha en skön spahelg
    Kram

    SvaraRadera