1 januari 2012

Del 1 av 4 2012

Tänkte försöka dela upp det här året i perioder (antagligen kvartalsvis) där jag ska försöka fokusera på olika saker. Jag hoppas givetvis på viktminskning, men det primära målet är att må bra. 
Emsut föreslog ett godisfritt kvartal; 1 januari - 31 mars. Jag tänker hänga på!

Att tänka på del 1 2012 (1 januari - 31 mars):
- Motion: minst 3 ggr/vecka
- Godisfritt (naturella nötter tillåtet i måttlig mängd)
- Dricka mycket vatten

Önskan
Nå under 80 kg - strecket! 

Hej hopp - då kör vi! 

7 kommentarer:

  1. Låter som en bra ide.. hejjar på dig och vet att du snart är under 80 kg.
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Jepp, nu kör vi! Gott nytt år på dig förresten :)

    SvaraRadera
  3. Du är inte ensam om att ha gått upp under jul och nyårshelgen.
    Och du är långt ifrån ensam om att göra planer för ett lättare 2012.
    Jag hejar på dig, klart du kommer att lyckas.
    Det tänker jag också göra.

    SvaraRadera
  4. Tycker det låter galet smart, 3 månader är överskådligt och känns inte som forever.

    Sv: Jag hejar på dig också! 2012 kommer bli ett gryyyymt år :)

    SvaraRadera
  5. Klart att vi är på banan igen.
    80 är mitt nästa delmål också...ses där.
    Peppkramar

    SvaraRadera